برد الامارات Ùˆ السد مقابل حریفان

برد الامارات و السد مقابل حریفان




 

 


برد الامارات و السد مقابل حریفان


تاریخ : پنج شنبه ،
26 اسفند 1389

تيم فوتبال السد قطر در هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا مقابل پاختاکور به پيروزي رسيد.


در دومين روز از هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا تيم‌هاي السد قطر و پاختاکور ازبکستان در قطر به مصاف هم رفتند که در پايان تيم ميزبان توانست با نتيجه 2 بر يک از سد حريف خود گذشته و پس از تساوي در ديدار اول در تهران مقابل استقلال با اين پيروزي به رده دوم جدول گروه دوم صعود کند.

گل‌هاي اين ديدار را جونگ سو لي در دقيقه 45 و يحيي حسن در دقيقه 61 براي السد به ثمر رساندند. تک گل بنيادکار را هم عبدو قوليوف در دقيقه 57 وارد دروازه السد کرد. ضمن اينکه تاجيف، بازيکن پاختاکور در دقيقه 90 با دريافت کارت قرمز مستقيم از زمين مسابقه اخراج شد.

السد در اولين ديدار خود در ليگ قهرمانان آسيا با استقلال در ورزشگاه آزادي يک بر يک مساوي کرده بود و بنيادکار هم در ورزشگاه خانگي با نتيجه مساوي 2 بر 2 مقابل النصر عربستان متوقف شده بود.
السد با اين پيروزي 4 امتيازي شد و پاختاکور نيز يک امتيازي باقي ماند.


----------------------------------


تيم فوتبال الامارات امارات در هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا مقابل الريان قطر به پيروزي رسيد.


در دومين روز از هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا تيم‌هاي الامارات امارات و الريان قطر در ورزشگاه اختصاصي الامارات در شهر راس‌الخيمه به مصاف هم رفتند که تيم ميزبان توانست با نتيجه 2 بر صفر از سد حريف خود بگذرد و پس از شکست در ديدار اول در اصفهان مقابل ذوب‌آهن با اين پيروزي موقتا به صدر جدول گروه چهارم صعود کند.
گل‌هاي اين ديدار را نبيل الداودي در دقيقه 4 و هادف سيف احمد در دقيقه 22 به ثمر رساندند.

الامارات در اولين ديدار خود در ليگ قهرمانان آسيا با نتيجه 2 بر يک مقابل ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان شکست خورده بود و الريان هم در ورزشگاه خانگي با نتيجه مساوي يک بر يک مقابل الشباب عربستان متوقف شده بود.

الامارات با اين پيروزي 3 امتيازي شد و الريان نيز يک امتيازي باقي ماند. بدين ترتيب و با توجه به اينکه ديدار تيم‌هاي ذوب‌آهن و الشباب هنوز تمام نشده الامارات موقتا صدر جدول گروه چهارم را در اختيار گرفت.




کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل